reklama

Lipšic spája! Spojil aj 7 statočných.

Konečne! Lipšic ma prekvapil a skutočne som potešený tým čo urobil. Vraj sa NOVA pridala k 7 statočným z Košíc... Bolo mi čudné prečo robí kongres v Košiciach a už to viem! Spojili sa a teraz spolu porazia Fica!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako ste si už prečítali v perexe článku zistil som, že sa lipčic spojil so stranou 7 STATOČNÝCH REGIONÁLNA STRANA SLOVENSKA!

Pre tých, ktorí tomu neveria nižšie je aj video. Osobne som rád, že je tu konečne spojenie dvoch zaujímavých a obľúbených skupín, ktoré spoločne porazia FICA! Niekedy sa musí voliť menšie zlo a síce Lipšica osobne rád nemám, toto jeho rozhodnutie musím jednoznačne podporiť a schváliť! NOVA so svojimi členmi a finančnou podporou spoločne so stranou 7 STATOČNÝCH z východu, kde majú silnú podporu by mohli reálne vyhrať ďalšie voľby a ak nie väčšinou ako to má teraz červená vlna tak aspoň dostatočne narušia štruktúru parlamentu... Do toho! Novinky sa skutočne dejú a nemožné sa stáva skutočnosťou, no toto spojenie bude určite veľmi zaujímavé a prospešné...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozreli ste si teda video. Čo na neho hovoríte? Porazia Fica? 
Viac na nova.sk

Roman Vabas

Roman Vabas

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Roman a študujem elektrotechniku. Som jedoduchý mladý človek, teším sa na Vaše názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu