reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Vabas

Roman Vabas

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Roman a študujem elektrotechniku. Som jedoduchý mladý človek, teším sa na Vaše názory. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Lipšic spája! Spojil aj 7 statočných.

Roman Vabas

Lipšic spája! Spojil aj 7 statočných.

Konečne! Lipšic ma prekvapil a skutočne som potešený tým čo urobil. Vraj sa NOVA pridala k 7 statočným z Košíc... Bolo mi čudné prečo robí kongres v Košiciach a už to viem! Spojili sa a teraz spolu porazia Fica!

  • 30. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Calver z NOVAda zas strieľa do 7 statočných

Roman Vabas

Calver z NOVAda zas strieľa do 7 statočných

Presne tak... Aj po vyše 50 rokoch sa Dan L'Calver (z)vracia zo zatuchlého baru aby kradol a plienil. Okráda nie len obyvateľov mestečka Slovakiavill, ale aj 7 statočných pištoľníkov z východu, ktorí sa snažia o nápravu zlých vecí a odstránenie zlodejov zo spoločnosti.

  • 29. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 528x
  • 3
Nový článok

Roman Vabas

Nový článok

Prebudenie "Začal som byť agresívny. Keď niekto znepokojene poukázal na moju chorobu začal som na neho kričať a bezhlavo sa hádzať o zem... Podlaha bola tvrdá, ešte si pamätám to dunivé zapraštanie drevených dosiek keď som do nich prvý krát narazil hlavou. Po nejakom

  • 28. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu